دیرین دیرین با ماکیما سان

𝙼𝚊𝚔𝚒𝚖𝚊៚ · 01:56 1401/06/13

به دوستم گفتم زایمـ‌ انت مبارک باشه ، اسم پسرت چیه؟
گفت نمیخوایم اسمشو بگیم که زیاد نشه احتمالا تو مدرسه هم قراره گودوخ صداش کنن که لو نره شازده راکفلرشون😒

‌     خلاصه که شما از این مدل دوستان نباشیدا😂😂

آقا باید سلام گرمی کنم به تک تکتون بنده مجری دیرین دیرین ساعت های بیکاری هستم 🤖

قراره توی دیرین دیرین ما لحظات فان مصاحبه با نویسندگان(ماکیما:شینوبی جانم شینوبی)آره ماکیما سان اسرار داره بگیم به نویسندگان شینوبی و دیگه اخبار وبو دنیای انیمه را‌ می‌زاریم و البته گاهی تو حاشیه هم میریم😁

اسمم هیچکس دونو است و قراره تا وقتی زبونم لال روم به دیوار  تاریخ انقضای وب تموم بشه در خدمتتون باشم گایز همین ادل کاری  جا داره تشکر کنم از ماکیما سان که بالاخره وبشو زد دیگه داشت خوابم میگرفت ا  بس گفتیم وب یزن😪😴🙄

ماکیما سان:مرسی هیچکس دونو 🤧داری اشکمو در میاری

هیچکس دونو:قابلتو نداره ماکیمی جونی🤭 آها داشتم میگفتم خوب آقا سرتونو درد نیاریم بریم ادامه و بریم بیایم بعد دیدن ویژ خدایی دستتو بزن رو ادامه ها🤗😶

 

 

 

 

ویژژژژژژژژژژژژژ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچکس_دونو: به رسم ادب بسم تعالی سلامی مجدد به تک تک شما دوستان 🤭

ماکیما_سان: هیچکس دونو پیسس پیس توراخدا یکم جدی باش 😐

هیچکس_دونو:خیلی خب بابا😒بچه ها یه توضیح بدم در مورد اولین قسمت برنامه : 

  یوژ همونطور که از تیتر پیداست ما اولین روز کاریمونو با ماکیما_سان آغاز میکنیم ...ماکیما سان حرفی برای گفتن ندارید؟🤨

ماکیما_سان: سلام به اون چشم خوشگلا سلام به اون قد رعنا دارا سلام به اون قد هابیتیا ...🥸

هیچکس_دونو:سلام بسه ماکیما_سان😶 ...ماکیما_سان بیا از همین اول بپردازیم به سوالاتی که خوب مطمعنا ذهن همرو الان مشغول کرده نظر مثبتت مساعده؟

ماکیما_سان: نه مساعد نیست 

هیچکس_دونو : د چرا 😬

ماکیما_سان :خدایی نریم یه دوتا جوک بیمزه بگی بعد بریم ادامه 🤨

هیچکس_دونو :با اینکه از حرف خوشم نیومد بهم توهین شد حله چشاته 😃

بریم دوتا جوک براتون بگم همه باهم یکصدا ویژژژژ:😃


یارو تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه
هرکی براش دست بلند میکنه ، میگه : 
شوخی نکن دیگه 
تو رو الان رسوندم‌😂😂(د بخندید دیگه)

بچه های مهمونا اگه بلد باشی باهاشون بازی کنی اونقدرام بد نیستن، 
مثلا بازی "هرکی بهتر اتاقمو تمیز کنه برنده س" ، سرگرمم میشن😂😂


هیچکس_دونو:آقا من گیر دادم به ژاپنیا حالا ببیند تا نیاید نگید بهم ازش حامله شدین ولتون نمیکنم😂😂

ماکیما_سان:ولی خدایی دومیش خوب بود باید برم با بچه فامیلامون یه همچین مسابقه ای بزارم😂😂هیچکس دون  یچی ترند شده بگمش؟

هیچکس‌_دونو: بفرما لطفا 

ماکیما_سان:اگه خندیدی میشه اون گلب پایینو قرمزیش کنی...مرسی که قرمزیش کردی 😂😂

هیچکس_دونو:نه دارم حال میکنم کم کم راه افتادی خوب ماکیما سان  اولین سوال میرسه به...به  قالب وب وای حق میگه خدایی یخوای یه قالب مناسب براش پیدا کنی؟🤨

ماکیما_سان:حق که هست ولی هق  از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من کار زیادی با بلاگیکس بلد نیستم😂 و نمی‌تونم باهاش خوب تا کنم برای همین برای زدن دیزاین وب برای پست ثابت و درست کردن قالب به مشکل خوردم 😂لطفا دوستانی که توی این کار چندتاپیرن پاره کردن راهنماییمون کنن ممنون میشم🤗

هیچکس_دونو : آها که اینطور 🤐بچه ها لطفا به ماکیما سانمون کمک کنین میتونین به گفتینو ایشون بفرستید راهنمایی هاتون را ...

ماکیما_سان: راستش فکر نکنم تیکت گفتینوم روی وب افتاده باشه 😂😅

هیچکس_دونو :اوپس کدوم پسری گفت دختر خنگ جذاب تره؟...پس بچه ها زیر همین پست یا پست ثابت حتما راهنماییش کنید 😃👇🏻

بریم بیایم راند دو ویژژژژ:


به دو دلیل زنها فوتبالیست نمیشن:......

1- عمرا 11 تا زن یجور لباس بپوشن ...... !
2- عمرا بازی بعدی هم ...همون لباس و بپوشن ....😂😂😉



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هیچکس_دونو:ماکی حال میکنی هی از این موضوع به یه موضوع دیگه میپردازم؟😂

ماکیما_سان:کلا من باهات حال میکنم😂ولی باید از همین تیریبون یه خسته نباشید به تمام بانونا ورزشکارمون بدیم که توی این هوای گرم با این پوشش میتونن بازم پرچم کشورمونو را بالا ببرن😐هیچکس چان تحویل بگیر چی گفتم

هیچکس_دونو:بخدا که اگه قصد داشتم تتو بزنم اینو تتو میکنم😐👏🏻ولی احسنت بهشون مخصوصا والیبالیست هامون که تونستن مقام دوم آسیایی را بدست بیارن دست مریزارد ...ماکی زیاد بحثو به حاشیه نکشیم اومم سوال بعدی درمورد خودمم ههه سوال اینه من چرا هیچکس دونو هستم ولی رو اکانت ماکیما سانم؟ماکی تو میگی؟

ماکیما_سان:😌باکمال میل 

دوستان هیچکس دونو  واقعا یکی دیگس و من یکی دیگه و حتی فاگیلم نیستیم  ولی متاسفانه همونطور که قبلا گفتم گفت کار زیادی با بلاگیکس بلد نیستم و باعث شده نویسندگی هیچکس_دونو ثبت نشه حالا خودم روش یکم ور میرم این مشکل خاصی نیست 🙂😂

هیچکس_دونو:حالا که اکانتتو به چوخ دادم میفهمی خیبیم خاصه😑

ماکیما_سان:گمه گمه 

هیچکس_دونو:یوژژ سوال بعدی ...اومممم سوال خوبیه ماکیما سان ما نیاز به نویسنده نداریم؟

ماکیما_سان: اولا که نویسنده نه شینوبی😐

هیچکس دونو:خب حالا😂🙄

ماکیما_سان: دوما چرا چرا حتما نیاز داریم باید بگم ما تازه وب زدیم و چنل اصلی ما در  ایتا است ولی انگار حمایتی نمیشه که بچه ها بیان بازیدید کنند و  بازدید بالا بره پس از تک تک شمایی که توانایی دارید کمک کنید به وب تازه ساختمون لطفا کمکتونو ازمون دریغ نکیند چه در زمینه معرفی ما به دوستانستون چه در زمینه نویسنده شدن یا به قل خدوم شینوبی شدن😁

هیچکس_دونو :عشق میکنم قرمه هارا میریزی تو لازانیا .خوب گویا امروز وقتمون تموم شده 😞حیف نتونستم زیاد جوک بگم ولی بچه ها یادتون نره حمایت کنید ماکیما سان را ...ماکیما سان حرفی حدیثی؟

ماکیما_سان: گایز لطفا حمایتمون کنید و اینکه حتما لایک و کامنت زیر پستا فراموشتون نشه عاشق تک تکتونم ماچ به کله هاتون 🥰😘

هیچکس_دونو: خوب گایز دلم میخواست بیتشر در کنارتون باشم ولی فعلا نشدش که میتونید نظرات و پیشنهادات و انتقادهاتون را زیر همین پست بگین و حتی سوالاتتون را یا یه بحث که علاقه دارید توی کامنت بگید تا یه پست بسازیم  وقتی گفتینو فعال شد حتما به اونجا مراجعه کنید که بتونید راحت تر حرف بزنید .

تا دیدار بعد سایونارا😃👋🏻